"Det blir ju trassligt" (så söt)

Åhh, vad jag är trött, alla var ju här igår och tittade på Festival, den e faktiskt väldigt bra (tummen upp). Sen gick vi alla hem till sejla och sov där :]. Jag tog med mig Torkel i knipa, så j***a bra. Iaf, blev rätt sent, (typ 3).....Sen skulle vi upp kl 8 för att sejla skulle iväg och jobba(alla får jobb utom jag, jag vill också käna pengar)...blö jobbigt! men men, sen såg jag ju fräsch ut också, hatar mitt hår på morgonen, som tur är så hade jag hatten med mig, så jag täckte fejset när Jonte, och Martin kom, haha. jag ser fortfarande helt konstig ut, men jaja. ska inte göra så mycket idag, fast jag har lovat att gå till parken med Lisa, heja heja! haha, hur ska jag orka? äh, jag får väl spela lite gitarr (tummen upp igen). vi såg på totalt tre filmer igår...Festival, Torkel i knipa och Honey, alla filmerna är faktiskt bra, självklart värda att se, så har ni inte sett dom så åker ni ner till en videobutik och hyr dom nu....! perfekt.


Vi två pg, vi e så bra på att inte störa, speciellt när vi letar efter ditt lypsyl :]

(viskar)
"ahh, himla skit"
"va vaddå?"
"jag har nåt i ögat..."
"okej, ska jag ta ut det?"
HAHA!

En kväll värd att minnas

Kommentarer
Postat av: martin

nä ni störde ju inte alls nej...(not):P hehe

2007-04-13 @ 19:37:53
Postat av: martin

nä ni störde ju inte alls nej...(not) :P hehe

2007-04-13 @ 19:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback