Ett litet mumintroll som muppar sig

Haha, ja det var kul !(rubriken)

Oj oj, nu har jag suttit vid datan typ hela kvällen,men jag har rensat lite bland min bilder...bra där. Sitter här och äter hockeypulver till och från....haha, det är inget bra, men det är ganska gott iaf. Ja, imorn kanske jag hittar skor ! (ska ju handla med mamma och mormor på en ny skoaffär) HOPPAS HOPPAS HOPPAS ! haha ! Emelie, du fattar ! Jag vet inte varför jag säger det här till er, men jag har börjat att beställa Mcfeast-Junior på MCdonalds :), den ärr billig och god, dessutom blir man mätt (tummen upp). Ush jag känner mig så dålig på att blogga, jag skriver så tråkigt känns det som, men så tänker väl alla om sina bloggar, eller ? ÅH, härligt med ledighet i två dagar extra :). haha, vet ni förresten vad jag ska göra på friluftsdagen? haha, jag ska fågelskåda med en NO lärare ! HAHA, så KUL ! gud det kommer vara så tråkigt...men Amira ska också göra det, vi får värma varandra. vi ska upp typ 4 på morgonen. men jag fågelskådar bara för att man slutar typ 9, haha, det är ju inte så kul att fågelskåda direkt... Heja Heja ! Åhhh!! VET NI? vad jag hittade på YouTube idag? Pippi Pellikan!!! jag blev så himla himla glad!! Vi ska ha ett avsnitt någonstans på ett band men jag vet inte vart...jaja, jag ska kolla på det imorn med emelie på YouTube (tummen upp igen) !!  

Nej nu ska jag inte äta mer på mitt Hockeypulver, känner att min tunga gör ganska ont.. hehe. Men nu lyssnar jag ju på Håkan och det är ju alltid bra ! En grej som jag undrar bara, finns det någon finare låttext än texten till Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig....?

Det tål å tänka på ! (haha det rimmar ju nästan, om man läser det på rätt sätt)

"Åoust" haha.

Jag har hört att du träffat nån,
och den här gången är du riktigt säker
Och jag hatar att jag älskar dig,
älskar dig så mycket att jag hatar mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback