haha, Arne Weise e sööt

Ja faktiskt så är han det :), jag och Malin var i stan idag, och på fältöversten så såg vi Arne Weise...Han var jättesöt, han skulle gå in i en affär och fråga om de kunde laga hans sko, men det kunde de inte så han gick in på presbyrån och köpte en dricka istället tror jag..lyckades iaf få med honom på bild på mobilen haha...Visste ni förresten att de har Mcfeast junior på mcdonalds? fast det kankse dem har haft länge..det kanske är jag som e dum, haha. men den var god iaf, fast väldigt liten, men jag var inte så hungrig så den var helt perfekt (tummen upp). eh...vad ska jag säga mer?

haha, kommer inte på nåt att blogga om...Haha, nej finns inget att blogga om! sjukt..aja, kankse kommer på nåt senare....

166331-8

Behöver lite kärlek från fel sort, och sympatier från fel håll
Behöver lite kärlek från fel sort, och sympatier från fel håll

Kommentarer
Postat av: sophie

jag läste ditt tredje inlägg och hon Lina din vikarie, hon har jag också haft (i svenska). Riktigt läskig människa, haha jag minns henne väldigt väl :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback