I Stockholm

Det stinker från en pissoar och jag hör hur några pratar : Jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv? Och jag hör hur någon svarar ah, jag är glad och bor i Stockholm!


Ush Ush Ush... Jag är så dålig på att blogga, nu måste jag verklugen skärpa mig....(haha, hur många gånger har jag inte skrivit så?) Men den här gången så måste det bli allavar...
Kul att det snöar (!?) INTE!!!  varför snöar det nu? kunde det inte ha snöat förut, i vintras typ..hehe, nej men asså det är aprill och det är amiras födelsedag! GRATTIS!! Fast du har ju redan fått min min present :). Typiskt, nu kan jag ju inte ha min vårjacka idag...jag ska nämligen träffa frida :).  fast nu är det sol också..!! :), jag kanske kan ha den iaf..

Vad jag har gjort i påsk? Inte så mycket, mormor var här i lördags på påskmiddag typ, fick en 200 g marabouchokladkaka av henne, med daim i också! mumsfillibabba! Och igår så var jag och handla, som vanligt så har jag nästan inga pengar kvar nu..Och jag får ju inte månadspeng förrän ja om en månad nästan..."typical, this is so typical" haha. Vill ni/du veta vad jag äter till frukost just nu? Milkshake och en limpa med sylt på, haha! Bra jag kommer att få det när jag flyttar hemifrån, typ gårdagens middag (ringpizza, haha) till frukost! ja, vi får se hur det blir, det är ju några år kvar....

Vem kysste Elin bakom ryggen på Marie
Var det den store poeten som hon var förälskad i
Fanns det en plats i hennes värld för två
Snälla skicka ett vykort för jag undrar så


Och jag undrar vad som händer i vår del av stan
Vinden håller tal vid en hamburgerbar
Den har blåst sig trött och alla flickor har gått hem
Du var sötare än dom men jag slängde bort det igen
Jag slängde bort nån slags vän...















jag älskar också min mormor

Kommentarer
Postat av: martin

ja har ingen aning

2007-04-10 @ 10:06:48
Postat av: sophie

haha, ja men visst kommer jag ihåg dig. haha, ja det är en liten värld!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback