ojojoj

Nu känner jag att jag inte alls har tid att blogga, hehe. Men jag måste bara berätta om imorn:

Ja precis imorn så ska jag ju spela teater :), ska bli riktigt kul faktiskt (jag gillar ju att spela så aa..) men lite nervigt är det ju, det kommer ju att vara massa människor...dessutom vet jag inte hur jag ska göra med min röst, ska jag prata vanlig stockholmska eller skånska?? Min lärare vill at jag pratar skånska, men jag vet inte om jag är bra på det i teatersammanhang... :/. Idag har det varit en dryg men rolig dag !! 

Ja det var väl det jag hade (hann) att blogga om...så ge mig en lyckospark :) !

kram !

"Jag går ner till Årstavik och sparakar höstlöv med min son
och gud välsigne hans små fötter där dem går"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback