Svenne Banan

ush, jag e så dålig, nu har jag inte bloggat på nästan en vecka..! Fy skäms! Men det är så jobbigt det är roligare att läsa bloggar :), men nu har jag håltimme i nästan en timmeså nu kan jag blogga.. Har inget att skylla på nu. Funderar på om jag ska ringa den där tjejen som håller i filmföreläsningen, hon har inte ringt på 2 veckor (dålig stil) hehe. Dessutom tror jag att jag håller på att bli sjuk. Jag har måttilla hela dan och jag har haft ont i huvet på sista tiden,så det ärnog nåt på gång... Fundera faktiskt på att gå hem igen idag...ahh, jobbigt läge, syster e ju inte här tror jag. 

Kollade på Robin Paulssons talkshow igår, jag ska börja kolla på den, det var askul, Magnus Betnér e så rolig !

Ebba Von sydow?
- jag tcyker det är fantastiskt att det finns en kvinna som hjälper unga tjejer att ha koll på sina saker i handväskan !
HAHA! (nåt sånt sa han).

nej nu ska jag kolla om syster e här !

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback