Typiskt

Ja, nu har jag prcis mejlat till starlet och frågat om det finns någon specaffär för smala fötter, är så otroligt trött på att inte kunna hitta skor! Så nu får det bli en snabb bloggning - Igen, eftersom att jag ska se på tv om 10 min.. Men iaf så gick pjäsen igår och idag väldigt bra :). Det är så kul med teater, specielt bakom scenen (och självklart på scenen) det är så bra gemenskap (iaf dem flesta är glada). Men det är ganska sterssigt när man ska byta om och så...Idag fick jag hoppa in som Jennas roll eftersom hon var sjuk... :(. Men det gick ju bra. Jag såg inte att pernillorna och cissi var där och kolla, så efter pjäsen kom dom och ba: " Åh vad söt du va!! " haha. men jag försökte leta efter dom men jag såg dom inte...Ursäkta avbrottet men Lisa knacka på... aja nu hinner jag inte blogga mer!

ha de guld !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback