Alternative to love

"Cold hands warm heart,
we just need same time apart
and everything will be okay"

Har börjat lyssna på Brendan Benson (Tack Martin) han är väldigt bra, speciellt "Cold hands warm heart" sitter just nu och lyssnar på han faktiskt. Och vet ni vad jag kom på igår? På lördag är det bara två veckor till Håkan <3 läängtar! Och imorrn ska jag träffa alla som ska vara med i pjäsen i höst. Ska bli väldigt kul det med. Det är typ det som är bra med att det är höst snart - Att vi börjar repetera :). Annars är det bara dåligt att det är höst, orkar inte gå i skolan och plugga :[.
Igår var jag hos frida, vi bakade kladdkaka och lyssnade på Bruce Springsteen, det var mys. Sen tittade vi på Fight Club den är ju faktiskt bra. men den är ju djup också och rolig, Brad Pitt är bra, har inte tänkt på det förut hehe. Apropå på film. jag försöker övertala emelie att titta på Boogeyman med mig men hon vill inte den. jag vet inte hur jag ska övertala henne, jag brukar kunna göra det, men nu är det svårt. Hm...Nån som vet hur man övertalar någon att se en skräckfilm när "någon" absolut inte vill se den..? Kommentera isf.

Imorse var det jobbigt för jag vaknade typ halvsex och hade så sjukt ONT i huvet. det var helt HEMSKT. så jag gick ner och tog en panodil och när jag väl somnat med min skithuvudverk så fick jag bara sova typ 2 timmar för att målarna (de håller på att måla om vårat hus) började måla och banka och grejs. och jag hörde till och med vad de pratade om (min säng står mot "uteväggen" så man hör ganska bra vad som händer och vad folk pratar om) som tur var så hade mamma och pappa gått upp så jag gick och la mig i deras säng, det var jätteskönt, sen sov jag läänge fast jag vaknade typ halvelva men jag trotsade målarna så jag somna om och sov till halvtolv haha (inte för att målarna brydde sig om hur länge jag sov men det kändes bra att sova lite längre ändå). och när jag bäddade sängen så lysnna jag på håkan ganska högt så att det skulle höra :].  Nu ska jag försöka tänka ut vad jag ska önska mig när jag fyller år. det är jobbigt att inte vara barn längre för nu vet man inte vad man ska önska sig, när man var liten så ville man ha allt de visade på reklam på Cartoon network, haha.

Kommentarer
Postat av: Martin

mm vad skulle du göra utan mig?;)
ja får bara kramp i benet av skräckfilm:P

2007-08-22 @ 22:31:25
Postat av: emelie

jag får också kramp i benet av skräckfilm!

Postat av: elin

Jamen emelie, det var ju ett "internskämt" typ. när vi tittade på skräck alla kompisar så fick han kramp i benet, hehe. Fast iof du kanske får kramp i
benet..

2007-08-24 @ 17:42:24
URL: http://liteensyster.blogg.se
Postat av: martin

haha bra försök där smeds senior

2007-08-27 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback