sommaren är kort

" Step one you say we need to talk he walks
you say
"sit down its just a talk" "


jag ÄLSKAR "How to save a life" den är så himla himla bra! Det är inte svåra ackord på den heller så den håller jag på att lära mig. den har jag lyssnat på under dessa varma dagar när jag legat på stranden, supermys. I lördags åkte vi ju ut till Rindö till våra gamla grannar och sov över på deras landställe supermys det me. älskar er!
Sen på söndagen när vi kom hem så tog vi med oss emelies kompis Sandra och åkte tillbaka till vaxholm, men denna gången för att bada. första gången vi åkte till vaxholm och bada i år. helt sjukt att vi inte varit där tidigare i år, vi brukar liksom  åka dit i början av juli på somrarna. gah det är jobbigt att skriva för jag har målat naglarna...men men det går ju iaf. och igår åkte jag pappa och emelie till Åkersberga och badade där (mamma var inte med eftersom hon jobbade i hettan) det var iaf supermys också. och vet ni vad jag hittade för glass?! Lill-Per!! Jag åt alltid den när jag var liten, nostalgi över den. och i Åkersberga hade dom Långa Farbrorn också :]. Idag var vi i vaxholm igen och imorrn ska vi förmodligen dit med Malin. Bara det inte blir regn, fast det skulle bli lite dåligare nu så vi kommer kanske inte iväg till grönan denna vecka... :(. men man kan ju alltid hoppas. Om ni undrar så har jag målat naglarna blå :) (vet inte varför jag skrev det men det kunde ju vara kul att veta bara..).

Snart ska jag och emelie se på "Sorority Boys" med Barry Watson, hej snygging :]



  
Lill-per, glassen som jag står här och äter.

Kommentarer
Postat av: Samuel

Kan du skriva villka akorden är?
För jag skulle vilja lära mej den låten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback