Step One

Jag har inte bloggat om att Lisa har kommit hem. Hon kom hem för en vecka sen, världens söötaste!! Jag fick ett par flip flops av henne och Olga. Jag har längtat så mycket efter henne och jag fick masa kramar :). Sen har vi lekt typ varenda dag nu, hon ska alltid komma in "Få ja komma in ti dej älin?" Haha. sötnos. Olgas kompis heter Sveta och Olgas syster heter också Sveta, höromdagen sa lisa något om båda Sveta och då sa jag "Så du kännar två Sveta?" "Aa, två Svetor" HAHA. och så säger hon "mera bokar" (böcker).  

Denna vecka har jag varit DUKTIG. jag har nämligen rensat jättemycket. mamma och pappa åkte på kryssning i två dar för att pappa fyllde år igår (åkte i onsdags och kom hem idag) så jag har städat och rensat jättemycket. men jag är så trött på all skit vi har som vi absolut inte behöver. och vi ska åka till IKEA snart så då tänkte jag att om jag rensar och städar så kanske vi kan köpa mera nya fina saker hit. haha taktik vet ni.
min händer luktar chips (jag åt lite förut) så nu suktar det mej.. men nej jag ska inte ta. Mamma och pappa kom hem med mass godis och choklad från båten , mums. igår sov jag och emelie hos mormor, det var mys. vi spelade kort. Och hon hade gjort såndär jättegod mat som hon brukar göra när hon fyller år :). Fast jag gick upp tidigt imorse, för jag skulle handla mat till ikväll (jag och emelie ska göra middag till pappa) och så skulle jag hjälpa mormor att välja ut blommor till Pappa. Och hon ville vara vid blomsteraffären när dom öppnade (klockan 10) Gahh, jobbigt, gick upp halvnio. är trött.
Nämen just det, jag har ju inte berättat om i onsdags.
Jag emelie och Sandra skulle ha filmkväll, men sen ringde Tina och sa att hon hade biljetter till förhandvisningen för "Underbar och älskad av alla" så emelie gick på Bio istället MEN - Sandra kom hit iaf och vi lagade mat tillsamans, supermys. och gott blev det - Vitlökskyckling med vitlökssås och pastapennor. det är det vi ska laga till mamma och pappa ikväll. Och jag spelade några Winnerbäcklåtar för Sandra etersom hon ÄLSKAR honom. Hon blev rörd nästan för hon tyckte att jag var så duktigt, tack. men sen kom emelie och vi tittade på What About Brian jag älskar det programet så mycket! Dave Denna ni är så söta. men Barry Watson är ju så snygg och bra och söt och allt. haha jag är kär i en engelsk 33åring som har fru och barn, heja heja. Så onsdagskvällen spenderade jag med emelies 19åriga kompis :). 

Gah skolan börjar nästa måndag, det är hemskt!
Hej, gå upp tidigt.
  


Kommentarer
Postat av: Martin

håller me riktigt HEMSKT!!!!!!!

2007-08-17 @ 15:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback