Gott nytt år !

Om en timme kommer Malin och hennes familj och jag vill bara gråta. mitt hår är så stört sen jag klippte mig här i centrum. jag fattar inte varför jag inte bara kunde klippa mig i stan som jag brukar ! åhh...ångest! som tur är så har jag ju Håkan. hjälper i alla lägen ! mitt hår är så dumt. dumt dumt dumt. sen kanske jag är på lite dåligt humör för att jag sovit så dåligt två nätter. har lagt mig så sent. fattar inte hur du Marcus orkar vara uppe så länge jämt. nu kanske detta blev ett lite argt sista inlägg 2007 men jag kände för att skriva av mig min ilska, haha. funka lite faktiskt. nu ska jag tänka possitivt. 'jag kan fixa mitt hår, det är jättefint' så ska jag tänka. önska mig lycka till !


GOTT NYTT ÅR !
:)

Kommentarer
Postat av: schara

gott nytt år! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback