Man föds, lever och dör för konsten

Jag är så nedstämd.. Runawayproduktionen är sluuut!!! Det är så sorgligt..jag saknar allt och alla. Vi har liksom övat i 4 månader och spelat föreställningar under denna vecka nu då, och vi ska aldrig mer spela pjäsen igen..Det har varit så otroligt roligt under dessa fyra månader. jag trodde inte det när vi började men jag har faktiskt lärt mig en massa. jag trodde absolut inte att det skulle bli så här stort heller, vi har liksom slagit rekord i bokade biljetter, över 4.000 människor har sett Runaway. inte någonstans i sverige har det spelats för så många på en ungdomsgård. det är ganska coolt ändå. och vi var ju sponsrade av Dramaten också. ush jag villl verkligen inte att det ska vara över. Igår grät jag faktiskt, jag grät inte på teatern när vi sa hej då men när jag kom hem. okej jag kanske var väldigt trött så det berodde väl lite på det också men sen är det ju alla människor som har varit med, vi har ju blivit som en familj eftersom att vi har sovit på teatern den här veckan så har vi ju fått en annan "relation" till varandra. Åh det har varit så mysigt på kvällarna när vi har tittat på film i salongen, skrattat, pratat en massa, och blivit väckta av Johannes som varje morgon väckte oss med ett citat..saknar allt. Saknar min roll Nikki, saknar langaren J.O (johannes funderar faktiskt på att bli J.O på riktigt), haha. ja jag saknar alla på avenue K1....haha. det trodde man inte men man saknar alla roller, och avenue K1 har ju kännts som ett hem. det har kännts som att vi bott där bland alla tunnor och byggställningen och löven och allt. haha. mys mys mys. men man kan liksom inte förklara hur det har varit. roligt, lärosamt, mysigt är bara några ord som beskriver det hela :). haha låter som att jag är vuxen nu...
Men på fredag är det middag sen party party med med världens bästa Runawaygäng hos José och Vanessa :).
det längtar jag till.
Men lite kärlek har det blivit under denna vecka..inte för min del men för syrrans ;).

By the way, jag lovade Johannes att min rubrik skulle heta som den heter "Man föds lever och dör för konsten" för han har sagt det hela veckan :).


image46

Hej då Runaway!
Kommer sakna
alla på
Avenue K1!
<3




Kommentarer
Postat av: Sophie

Jo det är bra :) hur är det själv? ska du på konfaläger 3? tyckte jag såg ditt namn :) Ojojoj, men var det inte asläskigt? haha, har lite scenskräck. Hur kom du med i Runaway? :)

Postat av: Maria

jättebra pjäs :)

2007-12-07 @ 19:05:20
URL: http://ghalet.blogg.se
Postat av: Tina

Elin ni är grymma! :)

2007-12-08 @ 00:07:09
URL: http://dvf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback