Runawaygänget in my <3

Jag har så mycket att blogga om..eller det känns så, haha.

Jag vill verkligen inte att Runaway ska vara slut ! Vi hade så sjukt kul i fredags. Avskedsfest typ. Hemma José och Vanessa, de hade hyrt en lokal och deras mamma hade lagat mat och gjort en tårta, jag älskar henne, och hela deras familj är så braa. Claudia (deras lillsyrra) hon är så söööt. Vi var typ dom ända som inte var onyktra i fredags, heja oss vi är bäst :). fast emelie och vanessa drack inte heller så mycket. Johannes däremot, han var väldigt kul. Han och jag och emelie stod skrek citat ur en Björn Afzelius låt, han är så bra. Vi dansade hela tiden till Ganjaman, så fort den låten kom så var jag uppe och dansade, man kan ju inte sitta still till den heller ! Jag dansade nästan hela kvällen, jag har aldrig haft så ont i fötterna som när jag kom hem 03.30 i fredags natt. Jag dansade dessutom i ett par stövlar med klack på (inte så stor klack men ändå), och så gick jag hem också, men som tur är så hade jag ju sällskap med frida och emelie <3. Frida var rätt kul också, efter en drink så var hennes ögon helt flackiga, haha. hon är så kul. Det var kul när jag berättade en grej om oss som vi hade gjort när vi var små, då började hon skratta så mycket att hon var tvungen att sätta sig ner på golvet haha. kul kul. Jag dansade faktiskt tryckare med alla utom 3 tror jag. det är ganska najs, jag har räknat med tjejerna jag dansade med också. fast det kändes som att man gick i mellanstadiet och var på disko i matsalen när man dansade tryckare med alla, haha. ush dåliga vibbar. fast det var mys i fredags. Shady är så sööt. Och han är så snäll. han ska sluta röka för min skull, bra va? eller det var iaf vad Porre sa. sen sa shady en massa fina saker om mig och emelie, fast han hade druckit och han sa "Jag vet att jag är full nu men jag menar verkligenm det jag säger", haha, jag älskar det citatet "jag vet att jag är full nu men.." det är så klockrent, det klassiska :D. Ååh, jag vill tillbaka till i fredagskväll ! det var så kul. José lärde mig dansa :). Så nu kan jag lite salsa, haha det rimmade. Och Claudia är så grym på att dans och på att dissa folk, det gillar jag. Hon ska lära mig att dissa snyggt har jag betsämt.  jag saknar Runaway!! Jag tycker om er alla som var med där! ni är bäst. puss o kram på alla er.

Idag var vi haft uppspel av våran kabaré (hur stavas det?) som vi har hållit på med under hösten i skolan, den sugre men men. Vi har tydligen fååt bra kritik. Jag vet inte hur jags ka göra imorrn, för vi har sovmorgon till halv tio men Amira ville att jag skulle komma och öva på mormor gråter (vi ska sätta upp den, jag och några till), jobbigt läge.....Jag ska ta och ringa henne nu.


Runaway - Stey black ! haha. <3

Kommentarer
Postat av: martin

de låter kul det där ;)

"partaj? jag vet mycket väl hur dina "partaj" slutar"

hehe känner du igen?XD

2007-12-18 @ 18:43:06
Postat av: VANESSA !! :D:D

ÅÅÅHH JAG SAKNAR DIG !! :(
Och va snäll du va med "vanessa hade inte druckit så mkt" ååhh du är så snäll hehe

2007-12-18 @ 23:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback