Daimkulorärdyrtochgott!!!!

"Sverige sverige älskade vän, en tiger som skäms, jag vet hur det känns. När allvaret har blivit ett skämt, när tystnaden skräms, vad är det som hänt? 


Ska börja lyssna mera på kent, mer än vad jag gör nu iaf . De är så bra, deras texter är så grymma :). Är så trött på alla RNB låtar som alla ska lyssna på jämt. RNB är inge bra, haha. fast vissa låtar funkar ju :). Imorron har jag NO prov och jag hatar No, det är så trååååkiiiigt. Fatta å va NO lärare, drygt ju. jaja, nån måste ju vara det också. nyss var jag å handla, köpte sånna där små daimkulor i en röd påse, kostede 16 kr !!! För några små kulor liksom, skitdyrt, ska kolla om de finns billigare på LIDL. haha budgettaffären :). Men jag har inte så mycket pengar, fast å andra sidan så betalde pappa daimkulorna :), pappor är bra att ha. mammor också, för det mest iaf. Ska se på tv nu/snart.



" Vi skålar för en midsommar till, färsk potatis och sill, som om tiden stått still "


Kommentarer
Postat av: Eric

Tack för kommentaren i bloggen, får återgälda den. Hoppas att allt är bra, att NO-provet gick bra och att du hittade ett billigare alternativ till daimkulorna :)

Postat av: emelie

och syrror är bra att ha också!

2007-02-11 @ 19:44:28
URL: http://skenbart.blogg.se/
Postat av: Eric

När dom är snälla så är dom nog bra att ha ;D

2007-02-12 @ 15:27:13
URL: http://eric.elerud.se
Postat av: sandra

ja RNB är skit! :)

2007-02-13 @ 17:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback