enighet ger styrka, styrka är att värna det som är vårt- inte sant?haha!

Tittade ju på färdknäpp igårkväll med Emelie, så j***a bra ;). Så rolig och bra och vad ska man säga verklig? altså vi männiksor är ju typ så som dem spelar fast att dom likosm överdriver och gör parodi på oss :) skitkul jue. ska bli komiker :P. eller musiker, eller skådespelare, eller regissör..... eller jag ska jobba inom film musik eller teater iaf.... för det är så roligt tycker jag faktiskt. det är kul att kliva in i en anna roll och jag tycker att det är kul att regissera också och liksom ja säga hur man tycker det ska vara i pjäsen liksom. haha, nu kommer emelie att kommentera detta eftersom jag inte vet nåt om sånt här egentligen. men då får väl hon lära mig... :P. så kan jag lära henne takter på gitarren i gengäld. men hon kommer väl bara bli galen för att hon inte kan takterna, haha, förlåt emelie! "jag e så dum" ( från yrrol). nej men jag tycker att du e duktig på gitarr faktiskt. undra om man ska gå och spela lite nu? Innan man börjar rensa kläder? jag gör nog så! hej så länge!


"Och må kärlek gå din väg igen, även om det är slut med mig.
Jag står utanför din dörr, bara för att säga att jag aldrig, aldrig kännt mig så ensam"

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahahahahaha!!!!!!!! åh vad kul!
"Du skulle ju ta in honom, inte börja kasta du också"

"Dennis Carter, har du ingen jävla moral alls?"

:D :D


jag ska inte kommentera, kör hårt! nej jag kan inte lära mig takter men tack iaf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback