Jagsugerpåattblogga

hejhej. jag vet att jag varit försvunnen ett tag nu, men som vanligt så har det kommit massa saker emellan. men nu bloggar jag :).
haha, vet inte vad jag ska skriva om. Jo, jag har kommit på en sak. när man (jag) inte har nåt att göra, så går jag alltid och äter nåt. typ, kaka, äpple, glass, asså nånting bara. och det är inge bra. nån som brukar göra som jag? kallt ute det är nu förresten. jag skulle möta pappa på stationen ( jag har varit hos A.W, hon är supershysst ju), och det var iskallt ute.... :(. jag vill ha sommar!!  jaja, det är bara att gilla läget. nu orkar jag inte skriva mer. jag vet att jag är tråkig, men nu är jag trött. hehe. 

Kommentarer
Postat av: Eric

Du glömde nämna att när ni inte har något att göra så bakar ni kladdkaka och smaskar på den =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback