vad ska man blogga om

Nu e jag trött. fattar egentligen inte varför jag bloggar nu, men måste ju vara lite bloggtrogen ;).'

Idag blev det nästan en heldag i stan. var väldigt kul faktiskt. hittade äntligen ett par jeans :). 500 spen men ändå, jag lär ju kunna ha dem ett tag. fast allting är så himla dyrt nu förtiden (mormor replik eller?, haha). H&M är den enda affär man har råd med jue. fast jag gillar deras kläder, inget att klaga på. dessutom är jag kär i en tunika som dom har där. den e ganska dyr men superfiin. ska kolla om dom har en imorrn. ska till mitt kusinbarn imorrn. hon är bara 2 ,månader :). gulligt va?

ska ta och ringa AA imorrn. kan prata med dej om allt. älskar dej så otroligt mycket. världens bästaste vän. vad vill du ha i födelsedagspresent? har ingen aaaniing om vad jag ska köpa till deej. får komma på nåt. nu ska jag väl se på tv, haha ni tror säkert att datan tv:n och Håkan är mitt liv men så är det inte. musik är mitt liv (och Håkan såklart) ! ojdå glömde nämna min familj och deej AA.

[ kraam ]

" det var så mörkt den kvällen jag gick hem, jag hade hoppats på något, hoppats på något "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback