Är egentligen inte ny här :P

Nej jag hade en blogg innan på den här sidan, men det vart fel, så jag startade en ny, hehe.

Första dan i skolan började ju inte helt perfekt kanske, Både Sejlis och Stina (stina är en bra lärare, och sejla är min underbara kompis) var sjuka :(. Men det var ändå en ganska bra dag, alla killar e så roliga, de flesta iaf, fast vissa är ju lite korkade hehe.

Men jag älskar ju Håkan Hellström som ni kanske vet om ni följt min blogg tidigare, och idag var det ganska segt i skolan och jag hade inte min mp3 med mig. Så då lånade jag Martins istället :), tummen upp. Han gillar också Håkan. Men nu ska jag nog se på tv med Emelie :) ha det bra!

Go kväll!





166331-1



" Du har lämnat mig på den jävligaste av platser Och jag vill ha dig"

Kommentarer
Postat av: Martin

Japp visst e ja schyst;)
Japp jag gillar ju håkan fast kent e bättre:)
Va heter den gamla?
hare

2007-01-09 @ 20:36:25
Postat av: Martin

Japp de e ja som e den schyssta;)
Japp ja gillar håkan fast kent e bättre:)
Vad heter din gamla blogg?:)
Hare bra!

2007-01-09 @ 20:42:55
Postat av: Martin

Japp de e ja som e den schyssta;)
Japp ja gillar håkan fast kent e bättre:)
Vad heter din gamla blogg?:)
Hare bra!

2007-01-09 @ 20:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback