Bradåligdag.

Först vill jag bara påpeka att jag hatar mitt sätt att blogga/skriva på! Jag skriver så trååååkigt.

Men - " Det kan inte hjälpas" haha.

Snart ska jag börja gå igenom min garderob, vad som är för litet och sånt. Orkar inte ha massa kläder i den som jag ändå inte använder. och jag ska sluta med att säga " Men jag kanske kommer att använda dom/den". Jag gör det ju ändå inte. Plus att jag vill ha nya kläder, jag vet att det nyss var julafton, men jag fick inte så mycket kläder då, tänkte att det var bäst att köpa själv liksom, men nu har jag ju inga pengar kvar typ. varför berättar jag det här? fråga inte mig!

måste köpa nya hårspännen - IGEN! galet ju, köpte ett par för typ 1 månad sen, vart tar dom vägen liksom? Tappar dom säkert i skolan, men nu ska jag hålla hårt i dom. precis som med mina sudd, alla bara försvinner, så nu har jag satt fast ett på min nyckelknippa och f*n om jag tappar bort det! hehe.  

" Hey dåu min lilla bebi, du va så gulli" hahaha!



166331-12 undra hur många som sitter och ser dumma ut när dom gör denn "övning"?


Kommentarer
Postat av: Linn

haha, jag älskar sånna där roliga saker. xD

Postat av: Anonym

haha den funkar inte för mej:p

2007-01-19 @ 21:57:28
Postat av: Martin

haha den funkar inte för mej:p

2007-01-19 @ 21:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback