Hej :)

Varför kan inte jag spara mina pengar? Jag lyckas alltid köpa nåt som jag inte har råd att betala, och då blir jag ju skyldig alla en massa pengar..... Som jag aldrig betalar tillbaka. Känner nån igen sig? Isåfall
kan vi ju bilda klubb :). haha. Ska handla lite imorgon. Så sen är jag väl pank som vanligt

  Vart tar mina pengar vägen?


Bra dag?
Nej.
Fast jag sluta tidigt. Är sugen på köpepizza, har inte ätit det på läääänge. Om vi ska äta det imorrn vet jag inte vilken pizza jag vill ha, vegetarisk är ju gått, fast jag kanske ska pröva nåt nytt? förslag nån? kommentera gärna.
Idag kom beställningen från jotex :). Har beställt massa fiiiina skaer till mitt rum. Fast mamma och jag ska dela på priset, tror jag. fast hon sa att hon kunde betala, men vaddå jag vill ju vara snäll. fast jag har inte råd att vara snäll. haha.
Apropå att handla så behöver jag en väska. en shoppingväska. Ush det låter så töntigt, shopphingväska men jag behöver en väska med lagom storlek när man åker och handlar. Fast jag lär ju inte hitta någon imorrn, men jag kan ju alltid hoppas - HOPPAS HOPPAS HOPPAS - NEJ! haha, bara emelie som fattar!

Ska gå nu
Ska du gå?

HAHA



166331-8
Och jag hatar att jag älskar dig
älskar dig så mycket att jag hatar mig




Kommentarer
Postat av: Martin

Japp ja känner igen mig....mycket, va ska klubben heta?:)
Prova viking den e asgod!
Köpa, köpa, köpa och köpa;)
Japp ja ska gå:D

2007-01-11 @ 21:40:33
Postat av: emelie

ursäkta Elin men gått som i att pizza är gott stavas med O inte Å :)

Haha HOPPAS HOPPAS HOPPAS - NEJ haha du är så braaa :D

2007-01-13 @ 10:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback