saltön !!

Jag vet töntvarning på mig, men ikväll börjar saltön :)! Det är så bra, haha.
Jag och emelie har bakat en kladdkaka så nu ska den bli klar och sen ska vi se på saltön. yea yea !! Jag har ingen mössa, det är så kallt ute nu men jag har ingen mössa ändå. För den mössa som jag har ( som egentligen e emelies den är inge fin på mig nu ). så imorrn får jag gå utan mössa... Men jag klarar mig nog :) ! Jag ska beställa kläder från H&M eller La Redoute, jag vet inte vilken tidning. jag ska beställa sommarsaker!! Tjohoo! jag läääääängtaaaar till sommarn! kan den inte bara komma nu ?  jag vill ligga på starnden och sola och bli brun :) ! hoppas att det blir en varm sommar " HOPPAS HOPPAS HOPPAS " haha.
Nu ska jag ta bort smink och nu blev kaka klar!!! Skinda skinda!! haha, bara emelie som fattar!




" Spelar inte längre någon roll, jag orkar inte slåss, det är bort om min kontroll du lämnade mig ensam och självklart blev jag rädd "

Kommentarer
Postat av: Martin

" Spelar inte längre någon roll, jag orkar inte slåss, det är bort om min kontroll du lämnade mig ensam och självklart blev jag rädd "

ojojoj världens bästa låt nästan:D
men här kommer kent polisen det är "Spelar det längre någon..."

ååå så braa!

" Spelar inte längre någon roll, jag orkar inte slåss, det är bort om min kontroll du lämnade mig ensam och självklart blev jag rädd min sista gnista hopp var att synas, att bli sedd och jag glömmer bort att andas för sex musik och våld var de vackrast som hänt mig sen själen min blev såld"

Jag kan skriva hela dan nästan:P

2007-01-29 @ 19:59:51
Postat av: sandra

Jag tycker att mössan är jättefin på dig! bara så du vet :)

2007-01-29 @ 21:42:19
Postat av: emelie

Saltön ÄGER!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback