Sommar sommar sommar lalalala

Ja, visst det är fint med snö, men j*****t kallt också. Och huden blir så konstig på vintern. och mina knogar är helt torra och så svider dom :(.

Men i all denna vinterkallhet så var jag på boda borg igår. Jajjemensan. det är rätt så kul där faktiskt. så länge du inte gör illa dej. min grupp skulle gå igenom ett nät, asså massa typ gummisnoddar som gjorde illa en asmycket. så nu är min kropp helt öm typ. men imorrn ska jag vara med på gympan iaf. fysträning. man är väl stark... (not). jag vet fortfarande inte vad jag ska göra på friluftsdagen. jag tror att jag ska åka och bada. förresten så ska jag börja spara pengar till i vår. för jag ska köpa massa fina klänningar och tunicor. klänníngar ska bli mitt nya favvisplagg i sommar :), om det nu blir någon sommar..?. men emelie fyller ju år snart, och A också så de måste ju ha pressenter... min plånbok går under.

nu ska jag leta mobiltelefoner. och sen ksa jag ha snöbollskrig med emelie, sen ska vi leka ute i snön med Lisa också. Gullungeeee!

Det gör inte ont när jag faller från en barstol. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback