Var är Jonas?

 
Ännu en dag har gått.


Ingen kul en , kan jag säga. Fast Sejlis var tillbaka idag!! Yippei, min underbara lilla vän.

Men jag har haft en hemsk tyskalektion! Stina som jag sa är ju sjuk, hela veckan, och hon har tagit hit en
vikarie som heter Lina. Hon har askul glasögon och skitkul hår, pratar jättetyst och hör jätteilla, bra lärare?
Nej.
Hon lär till och med ut fel tyska. S skrattde så mycket att hon fick tårar i ögonen, och bara för det så fick jag också tårar i ögonen. Men jag fixade så vi fick sluta 5 min tidigare, stort tack till mig altså.
Men värst av allt är att jag ska ha tyska med henne imorrn och på svenska med henne på fredag!!!!! HEMSKT! Och varför är inte jonas vikarie? PRUTT.

Men för att prata om något helt annat, så vill jag ha värme jag vill att det ska bli varmt så jag kan ha min vita tunica, och sola och bada och bli brun.

Bara Emelie som kommer fatta detta : Sommar sommar sommar = HOPPAS HOPPAS HOPPAS- NEJ! Vad vill vintern?

HAHA
166331-2

Kommentarer
Postat av: emelie

Vintern säger "Jag gör väl som jag vill!" hahah :D
Hos Aktiebolaget Häxan Surtant, här finns ingen löjlig fjant. Jag vill va' ifred, fattar ingen det??? lala
jag vill se Häxan Surtant nuuuuuuuuu! HEJA Katrin Sundberg! hon kommer snart bli min nya favorit

Postat av: sandra

Jag vill också ha värme!! är så trött på det här nu.

2007-01-10 @ 19:04:30
Postat av: Linn

Såg vikarien idag, hon vaggade fram i en stor päls. Hata päls! Dessutom, måste jag påpeka, är det inte ens kallt. Det borde vara -10 och mkt snö, så att man kan åka snowboard! :)

2007-01-11 @ 15:36:58
URL: http://linnsmode.blogg.se
Postat av: Linn

Jag har musikal.^^

2007-01-11 @ 15:55:41
URL: http://linnsmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback