7th heaven

Min text är fel nu...jaja. läs ändå.

Ja nu hinner jag inte blogga så mycket men tänkte berätta lite vad som händer/hänt. Imorronbitti ska vi åka till skåne, jag lääängtaaar. och jag har spelat in 11 små gympingvideos till kameran, haha helt stört 11 st! också några sjundehimlenvideos, haha, jag är BESATT! Igår var jag och Amira vid gamla skolan det var jättekul, inte att vara där kanske men vi hade kul iaf :]. hon fick myggbett, sen gungade vi på den sk "gungbrädan"...fattar verkligen inte vad det är dom har satt dit liksom nån konstigt sak iaf. Sen sov ju Frida här i torsdags, vi somna typ halvfyra, haha, vi sov till 11 sen åt vi frukost, men sen gick vi och la oss och spelade kort, vi klädde inte på oss förrän två typ HAHA! och i onsdags var vi i stan "cafe sten sture" läskigt, men mycigt smatidigt, haha Frida du fattar. "Cafe bakom hörnet" "Cafe upp i backen" haha, vi satsar på det tycker jag...
Nu ska jag se på film tradditon att se på segelsällskapsresan innan vi åker till skåne :]
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback