Heaven On Earth Down Here

Oj, nu har det hänt mycket, eller jag har mycket att blogga om iaf.
OBS, detta inlägg om Torsdagen är helt frivilligt att läsa.
I torsdags hade ju Sarah "pyjamas paraty" haha, rätt seriöst också, men alla hade ju i varje fall pyjamas men jag var ju såklart yngst av alla eftersom Sarah är egentligen emelies kompis (tack för att jag fick komma och förlåt för det som hände). Ja parentesen ska jag förklara. jag vet inte vad det var men det kan vara att jag inte åt någon frukost och sen åt jag bara en rejäl lunch hos mormor och sedan jättemycket pizza hos Sarah så efter att vi hade ätit middagen hos Sarah så började jag att må jätteilla och var tvungen att (detta är inte så fräscht kankse) spy, men jag hann till toan :]. Usch jag känner mig så dum, förlåt Sarah! det var så dåligt för att jag ville ju verkligen vara hos Sarah och spela TP med er! så var jag tvungen att gå hem :[. och natten till i fredags var HEMSK, jag hade så sjukt mycket magknip, har aldrig haft så ont i magen någon gång! Jaja, nu ska jag bara berätta roliga saker.

Tänkte blogga om detta förut men jag har inte hunnit, i mitt senaste inlägg skrev jag ju att jag har börjat gilla Barry Watson men jag glömde skriva ett jag har fått upp intresset för Bevreley Mitchell också. Hon är så GRYMT bra skådespelare (skitbra på att spela ledsen) och nu efter att sista säsongen av Sjunde Himlen har spelats in så tänker hon satsa på musiken, hon har alltid velat jobba inom musiken och nu har hon släppt en skiva och den ska jag ha :], den är jättebra, man  kunde tjuvlyssna lite på en sida. Finns en jättebra låt som heter Angel vill ni lyssna på den så har ni en adress här :
http://www.youtube.com/watch?v=b7WNXdcJocA&NR=1.

image24 Bevreley Mitchell (ni känner kanske igen henne lite iaf)

Och sen har jag glömt att blogga om när jag och amira skulle åka till skavlöten och bada för typ 2 veckor sen...
Det skulle bli fint väder sa dom teven kvällen innan men när jag hade packat klart och Amira hade åkt för att "hämta" upp mig så såg jag på textteve att det var risk för Åska så jags a att vi kankse kunde åka ner till sjön och bara picknick, och det gjorde vi :]. Men när vi precis skulle börja äta våran picknick så började det regna lite så vi la oss under Amiras handduk och sen sluatde det men då var det mass knott eller vad det heter ovanför oss så vi bytte plats, och satte oss "mittetmot" sjön (altså på andra sidan vägen) på en liten gräspätt. men när vi valt ut plats så började det ÖSREGNA så vi la handduken mellan våra cyklar och satte oss under och hade picknick i regnet :], sen blev vi jätteblöta! Tyvärr så hade vi ingen kamera...

Just det, nu kom jag på att jag inte har bloggat om i tisdags, jag och emelie var ju på allsång :]. Jag var där från 9.30 till 21.40 typ, var iaf hemma 23.00 ungefär. men det gick ganska fort att sitta där jag och emelie gick iväg i omgångar och under sändningen gick det jättefort. Anders Lundin var precis framför oss, och Hemrik Dorsin  gick förbi båran bänk och ställde sig bakom oss för han skulle gå därifrån och sjunga när i slutet, så om ni såg en tjej med svarta byxor vitröd t-shirt och svat kofta så var det emelie :).

Nu ska jag äta hamburgare och pommesfritt! MUMS

Kommentarer
Postat av: Samuel

Gillar du också henne hon är en sån jävla bra skådespelare och det där med att du spydde hos din kompis synd men det måste jag ba prova!

Postat av: Samuel

Ja det brukar jag

2007-07-16 @ 11:05:27
URL: http://warnioblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback