Nostalgi

Nu har jag inte bloggat på en vecka men jag tänkte att ni skulle ha tid att läs mina inlägg från Skåne. haha.

Åh, värsta Nostalgi-veckan jue. Emelie har lånat Glappet av Tina (tack Tina) så vi har tittat och köpt det på DVD. Det är så himla himla himla BRA. Älskar Glappet.       "Jag e lite rädd om min frisyr....Du får ursäkta, jag e lite lång.....Stör jag? ............Mysigt vi har det"   HAHA. Och "Burni'n" är ju med i glappet. den låten hade jag glömt bort, den så bra så bra. Så nu har jag lagt in den till min mp3. lyssnar på den på datan just nu faktiskt och jag försöker hitta ackorden till den men det går inte.... Och jag tycker om Niklas Hjulström också, han är bra och faktiskt han är lite lik Barry Watson, hehe..Sen alldeles nyss så hittade jag massa bilder på mig och jenna när vi var typ 8, så himla små.  Jag skrattade så sjukt mycket. Tänk vad kul man kan ha med gamla bilder...måste visa dom för henne, haha. Sen har jag hittat låtar som var typ mina "favoritlåtar" för ett år sen. så Nostalgi-vecka får V.30 2007 heta :). Sen den här veckan så har jag beställt en konsert med Håkan, men den kom inte när Glappet kom för att den fanns inte i lager så jag hoppas att den kommer nästa vecka. Men Idag har jag beställt "Killing Mrs.Tingle" och jag tror att den kommer imorrn.
Appropå imorrn så ska jag klippa mig imorrn men bara topparna dock. Fast jag funderar på om jag ska klippa tunn pannlugg, fast asså ganska lång pannlugg isf. Blir jag inte nöjd så kan jag ju alltid sätta upp den med hårspännen...Men vad tycker ni? Skulle jag passa i det? Emelie sa att hon trodde att jag skulle passa i det och jag vill göra nåt nytt med mitt hår..Nu ska jag och emlie ta en liten promenad. haha, pappa blåste alldeles nyss i den GAMLA GAMLA trumpeten, lät inte så bra..haha.



Kolla in den här sidan, den är väldigt rolig! :)

http://www.ekanal.no/slutten.html

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha - varsågod! Ja, Glappet är ju faktiskt riktigt bra! :D Jag litar på Emelie gällande luggen; säger hon att du skulle passa i det så säger jag det med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback