Dan Bäckman 1-0

Haha, I torsdags var jag hos Frida vi kollade på Dan bäckman 1-0, den är så rolig! "Pirri Pirri" "Din franska tjej har lämnat dig, och hon är kåt och arg" HAHA! Sen spelade vi stress, det är väldigt roligt, för man blir ju typ på flumhumör (haha, sen spelade vi stress och 123rally med två kortlekar).
Gah, nu drar mamma igång damsugaren....dumt.
Men, Frida var här igår också och vi kollade på Livet med Jonas Gardell, haha, den är såååå ROLIG! Sen pratade vi i typ 2 timmar (oavbrutet). det blev ganska sent. jag har ett problem, jag vet inte om jag ska beställa The sims 2 Året Runt, eller The sims 2 H&M fashion.....Det lutar nog åt H&M fashion, men året runt är ju kul. AHH, någon som har nåt av dem som kan rekomendera?!
Juste, jag vågar ju nästan inte åka till grönan i år, det var ju en tjej i USA som var 13 år och blev av med fötterna när hon åkte Fritt Fall LÄSKIGT. och sen har ju bergodalbanan och vilda musen strulat också "och vilket förtroende känner vi inför det här tviolit" (haha, Emelie fattar). hej barnkarusell :).

Kommentarer
Postat av: hanna

ah jag vet inte, jag får se. Tror inte jag har pengarna till konsertgrejjs iår, så får avvakt. Ja, kent är bra så bra.

2007-06-25 @ 18:05:25
Postat av: Evelina

Jag har haft fullt upp, ja. Och det var skittråkigt! Äter nästan som vanligt nu i alla fall.
Juste, the sims 2, det har jag också.. Har inte spelat det på år och dar, kanske borde prova här nån gång :) Kan vara ganska kul att sitta å spela när man inte har annat för sig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback