Hej underbara sommar

Den underbara sommaren är här :). VARMT som ***, men härligt härligt !
Säsongens först dopp blev igår på badet. Det var ganska kul faktiskt, men nu har jag inte dykt på ett tag så nu måste jag komma igång med det också. Emelie, du är en badkruka :P. Förresten, så badade jag idag igen, vi skulle simma på gympan, 750 för MVG och jag simmade 800, duktigt Elin. Men det är jättejobbigt att koncentrera sig på läxor och så när det är så varmt, och nu har vi värsta SO-grejen att göra och i svenskan ska reflektionen vara klar på fredag och jag har inte ens börjat :/. får börja imorrn. skolan är ju ändå snart slut, 10 dagar kvar YIPPEI! Det är ju typ bara den här veckan sen är det massa konstigeheter i skolan hela v 24 och sen är det sommarlov LÄNGTAR!
Fast jag längtar till den 8/9 för då kommer Håkan till grönan och jag fyller år den dagen, så jag ska fira min födelsedag där :). Det ska bli grymt kul !





166331-15

Kommentarer
Postat av: Tina

Hahha - jag är också en badkruka! :P Skulle tvätta av händerna i havet på landet i helgen - ahhhh, vattnet var så kallt att jag förlorade känseln i händerna, kunde inte börja fingrarna på en hel minut... Hoppas du får en grym födelsedag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback