längtan bor i mina steg

"Have you ever meet angel who's smiling like song?
Have you ever really loved an angel?
Have you ever had to let go of an angel?
Say goodbye let him fly my angel
 Bye best friend"

Nu är jag frisk (nästan iaf). Har ägnat hela veckan åt att titta på tv typ, hade tänkt att spela sims, men jag har haft för ont i huvet för det. Tittat på sjunde himlen mest (den serien är så himla bra!). Hittat en ny favorit (haha härmar emelie) - Barry Watson :]. Och om jag vill så kan jag skriva till han, ska göra det nån dag snart.


image21 Snygging, nåt med ögonen?

Han är så bra skådespelare, man blir ju nästan alldeles kär i han :] haha. Har hittat massa filmer som han är med i, ska köpa några : Teaching Mrs.Tingle, Sorority Boys och så ska jag önska mig när jag fyller år säsong ett och två av sjunde himlen. fast Sorority boys är inge bra, har sett den förut, men då var jag ju yngre iuförsej. Kostar bara 49 kr på CDON, så varför inte slå till? Ska kolla sen i höst, om "What about Brian" kommer ut på dvd, elller är det nån som vet om det kommer att komma ut på dvd? Kan ju fråga kanal5 annars om dom vet nåt.
haha, jag håller på att måla naglarna samtidigt som jag skriver, har tagit en halvtimme att måla en hand (fem naglar kvar) heja heja.
Läängtar så SJUKT mycket till 8/9 när Håkan kommer till grönan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback