Prayer For The Weekend

Bara för att jag har börjat springa igen så blir jag såklart sjuk.

Så nu sitter jag här, lyssnar på The Ark och är täppt som ***. Men lite uppiggande är ju att gerjerna jag beställde från CDON har kommit, ooch självklart så bara för att mamma åkte ut i regnet och hämtade dom på macken så komm pappa nyss..."En riktigt skitdag vare" HAHA (bara Emelie som fattar). Och pappa ska ha nätet snart så jag hinner inte blogga så mycket. Men Emelie är ju på festival och där är det ganska fint, sa hon iaf.
Det blev H&M fashion ändå, tänkte att jag kan ju önska mig Året runt kanske. Det är ju inte så långt kvar knappt tre månader, vilket betyder att det bara är knappt tre månader tills jag ska se Håkan :) LÄÄNGTAR!
nej nu ska jag gå titta på tv förmodligen....Vad gör man annars när man är sjuk? Förslag?

Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.
Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.
Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.
Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.
I don´t know if I´m ready
but everything must be unsteady on the first go-round

Kommentarer
Postat av: Tina

Aj, aj - krya på dig! :) Men hoppas Emelie har det skoj på festivalen med Andrea och Sophie och allt det där...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback