Sommar

Haha, ja det kan man ju säga :).  Här kommer något riktigt roligt :

Igår var jag och Amira och badade på badet (nähä) men iallafall, vi badade ganska länge och när vi kom upp och skulle sitta i bastun och värma oss, så var den inte på ! Men vi satt där iallafall och bara pratade om allt (supermysigt). Vi hade suttit där väldigt läänge. och badet skulle snart stänga, så vi hörde att någon gick in i omklädningsrummet och började låsa, och vi trodde ju att han skulle komma in och säga till oss att vi skulle skinda oss på men nej nej.
Sen hörde vi att han gick, så vi gick ut och började byta om, när jag var klar skulle jag öppna dörrn, men den var låst och vi kunde inte öppna den !
Och jag tittade ut gnom fönstret men det var ingen där, så vi blev inlåsta i omklädningsrummet, haha! Så för att komma ut så klättrade vi ut genom fönstret, haha ! Och sedan cyklade vi hem :). Mötte förresten en klasskompis som jag inte sett på typ 2 år, så det var ju lite kul :).
Ja, det var våran fredagskväll :) (tyvärr så hade vi ingen kamera :[ ) . Heja heja!

Kommentarer
Postat av: emelie

om jag hade behövt klättra ut genom fönstret då hade min rumpa fastnat så hade jag blivit hängades där
hela natten..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback