Turistens klagan

"I brevet skrev jag inte under mitt namn, för jag vill inte vara självisk. Jag är inte den enda som drabbats illa av skjutvapen. Jag skrev till alla i hela världen som "jobbar för gud", så att ingen skulle veta vem de bad för, då skulle de kankse be för oss alla. Så snälla, gör bara som jag skrev i brevet, be för alla oss barn.

Håll tron levande pastorn."


Haha, jag börjar och slutar alltid min bloggar med citat eller låttexter (men det blir ju ganska bra, inte sant?). Kollade nyss upp hur jag och mamma ska ta oss till Kista imorrn :). Ska ju dit och shoppa med lilla mamsen, ska bli rätt mysigt faktiskt. Vi ska handla kläder till mig, fast vi var ju och hand´lade i onsdags , men jag hittade inte riktigt allt som jag skulle ha, och i Kista brukar man nästan alltid hittat något man behöver. I Kista på MQ i rulltrappan stod söta Idol-Wille och drack en fanta vilda bär :). Ska handla lite sommarkläder tänkte jag. Appropå att handla så satte mamma och pappa in MERA pengar på mitt konto idag, så nu är jag rikare !

Idag när jag kom hem från den något roliga (iallafall Stina var kul) avslutningen typ 10.30, så hade jag INGET att göra, så jag bakade en kladdkaka, har nyss ätit en bit, var VÄLDIGT god, så tack mig själv. Förresten jag har lärt mig tre ny ackord idag, Cadd9, Am7 och G/F#, håller på att lära mig låten "13", sen kan jag spela typ hela Appache låten, heja heja!

Nu är det sommarlov! "Nu är det sommar nu är det sol, nu är det koskit i hagen" :].


"Så länge det finns ungar så finns det hopp"


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh, att jag inte tänkte på kladdkaka då.. Fuskigt ju ;)

Postat av: klubbland

Ja jag älskar håkan..Han är LYCKA:) Har inte sett din kommentar förrens nu.

2007-06-20 @ 14:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback