...

usch usch, jag e så dålig som inte har bloggat på mer än en vecka nu. fy skäms på mig!!

Igår var det partaj! syrran min fyllde ju 19!! Tjohoo! Hon fick massa fint, jag vill också nya saker, ska åka och handla i april för då har jag pengar!! Heja Heja! av mig så fick hon Lasse Åberg boxen, tyckte det var bättre att ha dem på dvd än på vhs :).

Imorrn blir det myskväll med mamma, haha. nej men asså vi ska ta en pizza tror jag för att syrran och pappa ska på Sophie Zelmani konser på kvällen så det blir bara jag och mamma. men det funkar väl :).
blääää, jag orkar inte läsa den dära sketboken på svenskan, men jag måste :(. ibland är den bra och ibland är den dålig men jag orkar inte läsa den, den e ju dryg typ. man fattar ju typ inte ibland. den e såå konstig. jag fattar inte hur vi ska kunna göra en personbeskriving på nån i den boken, man får ju inte reda på nåt om dem. jaja, får väl försöka.....
Nu vet jag inte vad jag ska skriva om... hm...... nej nu mommer jag faktiskt inte på nåt. jag spelar SIMS istället, haha.

166331-15
"Vad vet du om kärleken förrän du förgäves hatat den?"

Kommentarer
Postat av: emelie

åhh näj näj HAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback