Måndag !!

Om du läser detta Martin: Ja vi hade jättekul igår !!


Ja, vi såg ju på Nina Frisk igår, den var bättre än jag trodde, fast den var ju inte så bra. Den var mest rolig, mamman var så himla kul ! fast jag missade EM (syrran), jag tror att jag såg henne men jag tänkte nog inte så mycket på det...Om ni ska se den så håll utkik efter två tjejer som går med en cykel, och som sedan sitter på gräset och spelar kort, det är EM & EV  :).  Nu ska jag tyvärr städa lite grann...sen ska jag plugga tror jag.. kul va? öken......Har två prov nästa vecka :( :(! Hemskt, fast AM är ju tillbaka på måndag också :)

Maria säger:
"Var är den där regnbågen"
Maria säg det igen
vi borde skratta åt allt igen
men var är den där regnbågen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback