Måste bio vara så dyrt?

Ja nu tänkte jag passa på att blogga lite (tummen upp) !

Jag kommer inte ha så mycket tid för att blogga nu (som alltid altså haha) men jag har ganska många prov nu i veckan... så trååkiiigt... orkar inte med skolan och plugga. Jag är bara irriterad på alla hela tiden. Fast imorrn ska jag på bio med martin :). vi ska se på Nina Frisk, det blir nog jättekul :).  appropå film, så när man hör film tänker man ju på teater (haha, gör man ju inte) men iaf, vi håller ju på med en teater i skolan och idag övade vi jättemycket, det är så himla roligt! Jag älskar att skådespela men jag älskar att regissera också, eller asså jag regisserar inte då, men när min lärare gör det så verkar det jätteroligt...Det är ju inte så långt kvar till uppspelningen så vi måste verkligen börja öva "på riktigt" eller vad man ska säga. Sen är det ju med några danser i pjäsen, som är skitsvåra... jobbigt, hinner inte öva jue... aja får försöka ändå. Nu ska syrran sy ett madickenförkläde till studentskivan :). Jag ska vara Benny i kopps, kul va? hehe. Nu ska jag gå, ska nog öva lite på danserna !

"Han ska tvinga sin slarviga son att göra det där som aldrig blev av, som han aldrig hann med, som han aldrig fick gjort, och han kommer att skylla på bussen från stan"

Kommentarer
Postat av: Martin

De ble ju kul också;)

2007-03-16 @ 22:39:01
Postat av: sandra

BRA Elin att du lyssnar på Lasse!! Fortsätt med det :)

2007-03-18 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback