Pizza eller pizza inte

Ja, jag och syrran skulle ju då ta en pizza idag innan vi åkte till min kusiner men jag vet inte hur det blir med det. först blev jag jättearg när syrran sa att hon inte visste om hon ville ta en pizza, men jag tittade på vänner samtidigt som jag var arg, och när man ser det så blir man inte arg längre ;). [haha, mupp]. men jag blev nog  inte bara arg för det. det är en annan sak som är så irrriterande. jag blir galen verkligen. jaja, får försöka glömma det/den jag blir så ledsen på. alla säger att jag ska göra det men det går ju typ inte. men nu ska vi tänka possitivt, som jag tänkte igår när jag spelade monopol med FT. hon är bäst på att ruinera mig. gissa vem som förlora? jag! SURPRISE! jag förlorar alltid mot henne. men jag vinner alltid över syrran :). fast hon e fem år äldre än mig. mohahaha. :P. jag har vunnit över FT en gång typ. det var i somras trorjag. heja heja. nu härmar jag syrran http:/skenbart.blogg.se men jag älskar när hon skriver så i sin blogg. haha. nu ska jag packa. hej dåe!

" Would you know my name, if I saw you in heaven"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback