Skivan 22/3 !!

Shit va kul det var skivan igår!! EM du e så J***A kuul!! Gud vad rolig du va!! Haha, "Emelie och Elin på bordet" Haha, vi kunde ju låten sen iaf :), tack vare skärgårsdoktorn.....
Ser jag ut att vara mellan 15-18 år? Alla trodde det, det tar jag som en komplimang :) till och med servitrisen kom fram och frågade om jag ville ha rött eller vitt vin haha, men jag är ärlig, så jag fick pepsi :). Fast sen tog jag en lättöl, det är ju som läsk. SLB fick min halva min kladdkaka :). SLB.s kompis kladdkaka blev uppäten av nån haha kul va? Ja igår var det verkligen kul. Jag vill också ta studenten, men det är ju egentligen inte så långt kvar (lalalaaa)....Idag hade jag so-prov, det gick sådär, ganska bra iaf.  men för att skryta lite då så fick jag MVG på bildprovet :), 19/20, fast jag nästan inte pluggat nått...Heja heja!

Nu e jag trött! (fast jag tog extra sovmorgon imorse)...Schh :P.

Funtar på att vila innan jag sk till AN...hm.. om jag hinner så vilar jag.

"Som bevis jag nu ska vända glaset på dess rätta ända" haha!

Kommentarer
Postat av: jack sparrow

Bra att du hade det roligt!! :D

2007-03-23 @ 18:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback