a certain romance

Ush ush ush, nu är jag sjuk :(. det är så jobbigt när man är sjuk, man orkar liksom ingenting, har typ tittat på tv hela dan....sen har pappa lärt mig att spela mellanspelet på "En midsommarnatts dröm" :). och så har han lärt mig början på en annan låt av "The Shadows", den är inte så svår faktiskt. Nu har jag jätteont i huvet...ska inte gå till skolan imorrn iaf fast kanske på onsdag. men jagg känner mig bättre ikväll än vad jag gjorde igårkväll, så det är ju lite bra iaf.  Haha, vilket tråkigt inlägg det här blev nu men jag kände att jag var tvungen att raportera läget lite, hehe.

" Pretty fingers talking now, you got so much on your mind now, when you found someone really cares"

Kommentarer
Postat av: emelie

krya på dig!
va är magnus betnér och johan ulveson där??!!

2007-05-14 @ 23:14:14
Postat av: emelie

ja men inte om det är pyttesnören säger jag!

2007-05-15 @ 22:49:38
Postat av: Martin

krya på dig!;)

2007-05-16 @ 22:03:43
Postat av: emelie

värsta snygga bloggen du har fixat!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback