En midsommarnatts dröm

Nu sitter jag här och lyssnar på "Dagges dagbok" jättehärligt, han är så lugn (haha, ni fattar nog inte vad jag pratar om). Usch, nu har jag massa saker att göra, plugga städa duscha, fyfyfy.
 haha! jag får se det positivt med att jag har mycket att göra. men hur?
 
förretsen så vill jag ha jobb (eller jag vill tjäna/ha pengar), finns det ingen som behöver hjälp nu på sommaren? rensa ogräs, klippa gräs,barnvakt,baka kakahjälp...(?) vad som helst! hör av er :). musik musik, finns det något bättre än musik? gitarr,melodi, texter,mm, älskar musik! så härligt, älskar den som uppfann musiken. "Musiken, nu har jag sagt det ordet ganska många gånger, men jag tröttnar aldrig på att säga det. det är som mjuk nougat i min lilla trut" haha, emelie du fattar. fast att spela teater/att skådespela, och regissera är ju också helt underbart ! Åhh, nu fick jag såhär pellesvanslöslust ! han är så bra, heja pelle. fast Björnes Magasin och Alfons Åberg, finns inget bättre barnprogram än dem asså! älskar melodierna till dem, heja dem! ojdå, och Hedvig, och Fem myror är fler än fyra elefanter, iuförsej kan nog inget slå fem myror ! haha, hejjagheterelinjagär13jagälskarbarnprogram, heja heja! undra hur många gånger jag har skrivit älska i detta inlägg..? hihi.
snart är det sommarlov, hej vecka 24.

Kommentarer
Postat av: emelie

"KOLLA vilken bra musik, vill du också ha en låt?" hahaha Ja Pelle ska vi se på det dååå?

Postat av: emelie

HAHAHAHAHA !!! Loligt! haha. ja, eller så kan vi se på nåt annat...sally? eller jävla kajsa...nej ! YRROL ! eller reuter och skoog :]

2007-05-18 @ 15:18:06
URL: http://skenbart.blogg.se/
Postat av: elin

fel........AV MIG ! hahha ! den kommentaren med yrrol ska stå på elin :)

2007-05-18 @ 15:19:23
Postat av: nile

" Du talar inte till mig, den TOONEEEEN ! haha, bara jag som kommenterar heja heja !

2007-05-18 @ 15:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback