GRATTIS HUGO

Fy FAN vad bra ni var! Ni var bäst av alla ! GRATTIS " Dyk under isen" tjohooo!

Shit vad kul vi hade igår Amira ! "Urk på burk" bomschicka boshicka bom bom"  haha, och Artin med sin basketboll :) perfekt, vi SKA bilda Urk på burk :). Men vi hade jättekul igår eller hur?  Men jag skrek så himla mycket när Hugos band vann så nu har jag jätteont i halsen, haha, sitter här och dricker te med honug i nu, heja heja ! Men jag tycker att "Bad hair day" var bra, de sa deras hemsida men nu har jag glömt bort den.. :( så om nån kan den så säg gärna till :).  och vill ni lyssna på " Dyk under isen" så säg till så kan ni få sidan :). skitbra är dom !
GRATTIS igen !


11/5
En kväll värd att minnas
166331-11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback