Isolation Years

Faktiskt så har jag börjat att älska "Daddy I'm a pilgrim now" med Isolation Years, den grymt bra ! Sök på den på you tube vett ja ! Och hittar ni ackord eller texten till den så får ni gära kommentera :]. Förresten vi fick en bok på svenskan igår som heter "Så mycket att berätta för dig" det handlar om tjej som går på internatskola för flickor. Hon pratar inte längre, hon kan prata men vill inte, hon säger ingenting. den ända hon "berättar" saker för är sin dagbok som hon och de andra flickorna har fått, och de måste i skriva i den. Iaf så har jag läst hälften, inte för att jag är pluggis eller nåt, haha, nej usch vad taskig jag känner mig nu, men jag läder den bara för att jag inte har tid att läsa så mcyket i veckan eftersom att jag ska på den kortfilmssaken, men boken e ganska bra också. Iaf (igen) så skerv hon i sin dagbok att hon var så trött på alla amerikanska serier där man bor i värsta huset och har problem, men bara man pratar om problemet så är det löst. Och att föräldrar är så förstående och gulliga mot varandra, och jag håller verkligen med. Det är ju så, och den första serien som jag kommer att tänka på är o.c. iuförsej så kollar jag ju på det, men det är bara för att det sista säsongen och jag vill veta hur det slutar, det är ju inte så bra egentligen...
Och den här veckan måste jag be att emelie bandar allt som jag ska se...haha, om hon hinner. men på fredag kanske jag ska kolla när hugos band ha speling, linn har ju också spelning då så jag får ju se båda , heja heja. men jag kanske inte hinner dit på fredagkväll, hoppas det.

Du är den enda
Du är den bästa
som jag har letat
som jag har väntat

Det är så enkelt
Nu vill jag ha dig
Ja, vad kan jag säga?
mera!

Kommentarer
Postat av: martin

ja tror det är första gången du inte har sagt att du är dålig på att blogga, att du inte har bloggat på ett tag eller att du bloggar tråkigt:)

2007-05-07 @ 20:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback