Rampfeber

Var på Rampfeber igår på stadsteatern, den var så himla KUL ! alla var jätteduktiga och den var så rörig, så det måste ha varit jättesvårt att spela alla roller. dom hade timing hela tiden (det var ju massa dörrar) så coolt att dom lär sig när allt ska vara liksom. men det bästa i hela pjäsen var när Ulf Ekdal "Kom in fel" eller asså teatern handlar ju om att dom ska sätta upp en pjäs, så det är liksom en pjäs i pjäsen, om ni fattar? teatern heter "Rampfeber" och pjäsen i teatern heter " I bara mässingen" iallafall så när Ulf Ekdal kommer in fel i "I bara mässingen" och sedan börjar backa ut med ett leende på läpparna och sen säger "Jag kom in fel" det var så himla ROLIGT!! Ni måste gå och se dan alla som inte har sett den :).
Skulle ha bloggat om allt det här igår men Frida ringde så jag åkte till henne :). Vi har ju inte setts på jättelänge, så det var väldigt roligt faktiskt, tack för att du är så snäll Frida :). Vi har kul ihop eller hur? Vi skiljer oss från våra män för att dom knöglar ihop barnens kläder hahahaha ! Vi satsar på att bli varandras svärmödrar, heja heja ! Men vi ska iaf gå på teater också :). Jösses Flickor - Återkomsten. det ska bli väldigt roligt, vi kanske kan gå och se en annan pjäs i sommar också, en fars kanske?




RAMPFEBER

166331-18


Ulf - Jag är ju så korkad med det här med dörrar...
HAHA!



Kommentarer
Postat av: Tina

Hahha - vad kul du skriver! Hoppas du gillar Jösses..., men du är väl lika trött på Emelies Jösses-snack som min syster är på mitt?! ;)

Postat av: emelie

HAHAHAHAH "Jag kom in fel..." haha FY vad kuuuuuuuul! :D

2007-05-21 @ 18:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback