Stress

Sitter just nu och lyssnar på "Kalla mig" med Vapnet, den är asbra :), har ni inte hört den så sök på den nånstans ;). Ska lära mig den på gitarr tänkte jag. I vikket fall som helst så tar ju Emelie studenten imorrn, hon är så sjukt nervös, haha. fast hon är mest nervös för att bli nervös imorrrn, hehe. men jag försöker lugna henne på bästa möjliga sätt. Har haft det lite stressigt den här veckan, men det har gått bra iaf. Och vet ni? jag har bara 3 No-lektioner kvar!! det är så härligt! bara 3 stycken helt underbart! fast mest underbart blir det när jag inte har någon NO-lektion kvar :). eller inga lektioner alls kvar , heja heja!
Okej, nu ska jag fixa iordning lite inför imorrn !

Ha d guld



Vapnet - Kalla mig

Kommentarer
Postat av: emelie

gaaaaaaah stress på morron stress på kvällen rusa mellan tusen ställen, lalalaaa

Postat av: Tina

Hahha - jaaa stress, stress... Ständigt detta springande! Lalalalaa...

2007-06-02 @ 21:53:27
URL: http://dvf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback