trötter

nu har jag inte bloggat på ett tag igen, men jag har varit lite trött faktiskt...haha. VET NI!? vad jag har hittat .. jag har hittat ett par skor, heja heja ! det ser ut som vans, dom e vita med gråa pingviner på, haha det lät kanske inte så fint men dom är fiiina. för övrigt har jag börjat att hata onsdagar, okej kanske inte hata men inte gilla, haha. vi har inga roliga lektioner...okej träslöjd e kul ibland, när inte Anders är jobbig....som nu, nu har vi täljt ett fågelhuvet (han skulle testa vad vi kunde) men vad ska vi göra med det nu liksom? så jobbig. dessutom så fick jag jätteont i handen i onsdags,efter att ha sågat med kontursåg och sedan täljt...så jag var på jättedåligt humör i onsdags och idag på slöjden (haha helt onödigt att säga det) men men. jag och Amira kollade på 10 orsaker att hata dig, i måndags, den e så kul..."Run Bogey" haha ! ahh, nu kom jag på att vi ska ha en massa sketprov innan sommarlovet...bajs. speciellt så hatar jag att vi ska ha matte och geografiprov....jaja, nu ska vi tänka possitivt, det är ju bara 6 veckor kvar tills vi slutar (tummen upp) heja heja !

"Kan jag gå med dig hem från bussen?
kan du möta mig på bänken där vi delade den första folkölen?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback