Veckans samtalsämne

Okej, såg din kommentar martin, haha, nej jag ska sluta att säga att jag är dålig på att blogga, måste erkänna att det är tjatigt...hehe (förlåt).

Ja, nu har jag inte bloggat på nästan hela veckan, men jag har varit på den här filmsaken, men vi blev frädiga med filmen igår, vi hann spela in alla scenerna så nu ska vi bara redigera :). Men det har varit jättekul, egenligen har jag massor att berätta om filmen men jag har inte riktigt tid nu, för jag ska iväfg om typ en timme så jag måste duscha å såddär, men jag kan ju kanske berätta vad den handlar om och vem jag spelar (spelade) :

Filmen handlar om två systrar, den ena är väl ja 15 den andra 17-19 (nåt sånt, vi har inte bestämt ålder, hehe).  Femttonåringen (Tessan) älskar fester, och blir ofta vääldigt full. Storasystern (Thalia) får hjälpa henne hem, men den här gången hjälper en kille som heter marcus till, som Tessan är väldigt interesserad av....Men när marcus och thalia har fått tessan att somna, så visar det sig att thalia och marcus har samma åsikt om alkohol, de tycker inte att man ska drica så mycket att man till slut inte vet vem/vart man är, typ. Och de tycker det är töntigt att dricka när man inte får det heller som tessan tex. och jag håller med, att vara typ 14 år och dricka är såå töntigt tycker jag. asså man kan ju ha kul ändå.  Jag spelar Tessan. haha.

Iallafall så kanske jag nämnde att jag skulle med pernillorna och dom och grilla hos jenna ungefär. men jag kunde inte då, och det ända dom har pratat om den här veckan är killarna som dom träffade där, okej visst prata på, det är ju iuf lite kul att höra om killarna men dom verkligen pratar varenda sekund om killarna, jag blir så trött ibland asså..men ni är supersnälla ändå !! PUSS PÅ ER ! hehe...

nej nu ska jag göra ig iordning :).

"This is for you, this is for you, this is for me, this is for love we left to history.
Don't blame it on you don't blame it on me"

Kommentarer
Postat av: martin

så tjatigt e de inte men lite tjatigt e de nog;)
fast u glömde skriva om min, albert och sejla insats igår:)
vart ska du?

2007-05-11 @ 19:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback