Julens Hjältar

Det var jättejobbigt för jag hade skrivit ett blogginlägg igår men sidan hakade upp sig så allting raderades...jobbigt. Så nu sitter jag här i skolan och det är en timme kvar tills vi ska ha engelska. Men det är bara två lektioner kvar, sen ska jag åka och titta på väska med emelie :). Hopaps att vi hittar för jag behöver verkligen en väska...Sen måste jag ha nya hörlurar till min Mp3. fast jag har inte så mycket pengar, haha. och snart är det jul också "måste alla människor fira jul samtidigt?" haha, från Ogifta par.
Vet ni nåt kul? emelie har lånat Jul i Kapernaum, Trolltider och Julens Hjältar av Anneli :). Bra va? Jag och emelie tittade på Julens hjältar hela dan igår...Vi är på avsnitt 16 tror jag..haha vi tittade på 16 avsnitt igår, men det är så himla bra!! Den bästa julkalendern som har gjorts. det är jättespännande, alla i min klass tycker jag är konstig som tittar på julkalendrar...haha. "jag vill va konstig...eller inte konstig.. jag vill inte vara som alla andra"  haha, bara emelie som fattar (som vanligt). Det är jättekul i Julens Hjältar när julhunden och tomtenissarna ligger på taket av deras låda och julhunden orkar inte lyssna på julbocken :

Julhund - Men, blir man trött eller?
Nisse 1 - Aaa, blir man trött eller?
Nisse 2 - Trött man blir.

HAHA. det är roligare om man har sett det :). Och Jonas Karlssson är så himla bra! Han har sån tajming i allt han säger.  haha, jag sitter här och skrattar för mig själv, Marcus fråga nyss vad jag skratta åt :). Det är så jobbigt när det blir så, helt plötsligt under en lektion så börjar jag att skratta, folk borde tycka att jag är konstig.... Emelie ska förresten låna Mysteriet på Greveholm också :).




Julens hjältar <3









Kommentarer
Postat av: emelie

Men det är bara töntar i din klass som inte tittar på julkalenderar för dom är säkert rädda för vad andra ska tycka men om dom började kolla skulle dom också inse att det är så jävla roligt för man upptöcker saker nu som man aldrig såg när man var liten. förresten är det tufft att titta på barnprogram och inte låtsas att man är cool, det är töntigt. att försöka vara någon man inte är bara för att passa in. men elin du är stark för du är dig själv och det kommer man längre på på lång sikt!

Postat av: emelie

och förresten en sak till, på gymnasiet är folk mycket mognare å där är allt tillåtet och det är inte massa tjafs å bråk å folk som försöker passa in. där accepterar man varandra och har kul ändå. alltså mycket bättre än högstadiet. högstadiet suger hårt.

2007-11-20 @ 12:03:12
URL: http://skenbart.blogg.se/
Postat av: Martin

HÖGSTADIET SUGER *** !!!!! förlåt jag är väldigt sur just nu...

2007-11-20 @ 15:04:04
URL: http://lattmajonnas.blogg.se
Postat av: Tina

Åh, Jul i Kapernaum där gillade jag Karin (i Nya tider) så himla mycket, ville bara se henne hela tiden, men alla andra tyckte att hon var den tråkige tanten. Haha! Och Greveholm är verkligen den bästa julkalendern EVER, jag säger bara Anna-Lena Brundin!!! Förutom socitets-katterna i Pelle förstås... :)

2007-11-24 @ 00:04:28
URL: http://dvf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback