Runaway - Premiären

I onsdags var det altså premiär av Runaway som jag är med i. Värsta draget, vi var så GRYMMA och Johannes var så nöjd! Sen var det ju mingel på NOVA och sen var special middag för oss skådespelare..det var jättegod mat, antricot (eller hur man stavar) och klyftpotatis och sås, mums. Det var helt underbart i onsdags.
Idag har vi haft två föreställningar, både gick svinbra (för att stjäla idol-daniels uttryck). Så himla kul med publiken respons efteråt..helt underbart. Min klass var ju såg den imorse, och de flesta, eller de jag hann prata med tyckte det var jättebra :). Och nu efter sista föreställningen idag så sa Johannes "Ni anar inte vilken succé det här är" och vi är tydligen jättestora nu.
Vi har ju fått sova på teatren några kvällar nu ocg egentligen skulle inte vi fått sova där nu i helgen men Johannes fixade det :). Så nu ska jag dit snart och titta på film elelr vad vi nu hittar på. Kul ska det bli iallafall. fast jag är jätteeetrött, jag har ont i mina fötter, men vad gör min inte för sina vänner? Det känns faktiskt som att alla i teatergänget är min familj, haha. Det är ju sorgligt att sista föreställningen är på torsdag..men jag har ju kontakt med massa :).

Helt jättedåligt att Daniel åkte ur IDOL, helt nördigt! han är ju verkligen bääst :). nu låter det som att jag är en idol-nörd igen men det är jag inte.. haha.

Det var jättekul idag när min klass såg föreställningen, Marcus sa hela tiden att han skulle 'sabotera' föreställningen men jag kollade ut mot publiken och såg hans min, det var kul :). Han satt och gapa, haha. gulligt ju :).
Nu ska jag ner till teatern och stinka vitlök eftersom att vi nyss åt till middag : Potatisgratäng, rostbiff och vitlöksbröd...jag måste bosrta tänderna nu...Kul ska jag ha det ikväll.



RUNAWAY

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad kul!! :D :D

Postat av: emelie

Du är G R Y M!!

2007-12-02 @ 12:49:05
URL: http://skenbart.blogg.se/
Postat av: m-tin

åhhhh vitlöksbröd!! *fantiserar*

2007-12-05 @ 19:30:10
Postat av: Sophie

Hej det är jag, Sophie som gick i ormsta med dig förrut. Vi pratade väl för typ några månader sen? :) Iallafall så var jag och såg Runaway. Jag fattade inte att det var du förrens på slutet, haha. Men den var jättebra! :)

2007-12-06 @ 16:50:07
URL: http://soqhie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback