When my tear hits the floor

Ush jag hatar NO-prov!! Vill inte gå till skolan den här veckan som kommer. Jag vill bara vara hemma och titta på film med syster. Bajs. orkar inte med skolan. också är det kallt ute. Fast jag har börjat att gilla det..undrar om du har hjärntvättad mig martin? Eller gilla är väl att ta i..men ja det är mysigt typ...eller äsh jag vet inte.
Jag är hur trött som helst, skulle kunna somna när som helst. Jag har faktiskt sovit två gånger idag. Först när jag kom hem från mormor (det var kallt så jag la mig i sängen och lyssnade på Mamma mu, och NEJ det är inte konstigt att lyssna på mamma mu när man är 14. jag älsklar Mamma Mu. Nostalgi över henne och Kråkan :), iaf, då somnade jag. sen pluggade jag kemi, kan man ha roligare på en lördag? Men det var så tråkigt så jag somnad då med. men jag är ändå trött nu. fast jag somnade inne hos emelie vid 02.00 (jag skulle egentligen inte ha somnat inne hos henn men jag gjorde det ändå) sen vaknade jag vid 06.00 och gick in till mig och somnade om, men jag skulle ju gå upp klockan åtta...min kusin hade handbollsmatch i vårat gymnasium klockan nio!! gah jobbigt, men jag ville ju se henne spela. det är ju inte som att jag går upp klockan åtta för att titta på handboll. jag fattar faktiskt inte handboll, nån snäll som vill förklara reglerna? Men hon tyckte att det var kul att jag skulle komma och titta, vi ses ju inte så ofta. och det var superskönt när vi kom till mormor sen för hon var så trött så hon var alldeles lugn, fast vi lekte kurra gömma, men det var ju inte allt för jobbigt.

Jag ser hur du står där vid kanten och ler
Vad du än gör titta inte ner
Men ännu ett steg och jag rusar fram
Jag får tag i din arm men det är för sent

Och vi faller som kristaller
Går i bitar för kärlekens skull
Ja vi hoppas och vi glömmer
Och jag gör allt för dina ögons skull.

Jag har fastnat vid den låten. Kristaller heter den, med Daniel Lindström. Apropå på Daniel Lindström..Jag och Amira ska bojkotta svenska folket. eller först skulle vi bojkotta Idol, men jag kom på att Daniel (Karlsson altså) är ju kvar, så vi bojkottar svenska folket istället. och anledningen är : Hur kunde Kristoffer åka ut igår?! helt sjukt! han är ju mycket bättre än matthias! jag och amira blev alldeles ledsna. Kristoffer som är så söt. Jag hade velat höra honom sjunga "You're beautiful", den skulle ha passat honom :). Stackars Kristoffer. puss på han.
Nu låter det ju som att jag är värsta idolnörden, men det är jag inte :).

Jag tror att jag ska sätta mig med giatrren nu, spela lite Håkan.
funkar alltid när man inte vill plugga.

When you think I loved you all I can
I'm gonna love you a little bit more

Kommentarer
Postat av: Lia

så känner med angående skolan

Postat av: Sohlberg

haha hàller med dig, mattias borde ha àkt ut

2007-11-10 @ 19:29:24
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll
Postat av: schara

jag kollar inte på idol så mycket, men jag hejar på daniel, han e cool :)

2007-11-11 @ 12:49:48
URL: http://scharadenrara.blogg.se
Postat av: Martin

Ok nu ska jag kommentera mycket;)
1) haha a de kanske jag har, fast de e ju faktiskt skönt när det e lite kallt men det ska inte vara såhär slaskigt och regnigt.
2)haha mamma mu? nej... plupp e bättre;)
3)hahaha lycka till
på no-provet :P muhahaaha
4)Handboll e ju typ som fotboll fast med händerna.
5)Bajs på idol.
6) Ja ska nog också spela lite gitarr nu, håller på och lär mig "A certain Romance"

2007-11-12 @ 15:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback