Aprillhimlen

Jag kan ju passa på att blogga nu eftersom det inte finns så mycket att göra. Jag vet att jag inte bloggat på ett tag men jag har haft så mycket göra, som vanligt, ni börjar väl bli trötta på dom ursäkterna..? jaja det är sant iaf.
Idag hade jag matteprov....fast jag hade feber så pluggade jag matte två timmar igår, det var väl dukitgt? Men det var inte sådär jättekul precis...prutt för matte. Men det är ju fredag och det är lov!! i en heeel vecka :). Fast jag tror att det vilar en förbannelse över mig...Faktiskt. Jag har varit sjuk vid varenda Halloween sen typ 5:an eller nåt, iaf sen
6:an, det är väl lite läskigt ändå? Mattson tyckte det var jätteskumt, haha.
Sitter just nu och lyssnar på "Hey there Delilah" med Plain White T's, den låten är så braaa...Och sen har jag hittat en annan låt med en kille som heter Alex Kaneko, "for sleepless minds" den är superbra den med. Älskar musiik :). Nu lyssnar jag på Lasse...."vi skulle klara vad som helst vi skulle aldrig säga nej, vad du anförtror åt mig ska jag anförtro åt dig" lalalalala....
Marcus bröt sönder min penna igår! det var inte snällt alls. Fast jag lyckades få en penna av Biggis idag, och innan matteprovet så lyckades jag charma till mig ett sudd från henne också, nu blir du väl avundsjuk martin? haha. Jag gick runt med min palestinasjal runt axlarna i skolan idag för det var så kallt..brrr, ush, när det är så kallt så vill man bara dricka te, sätta på sig raggsockar, dra en varm filt runt sig, kura ihop sig i soffhörnet och titta på alla filmer man har. 
Nu ska jag nog lyssna på Håkan och städa så att jag kan ha en riktigt mysig Idol-kväll (okej det där lät töntigt.. :) ), fast jag blir själv för emelie jobbar. men jag är ju ändå halvsjuk som sagt , så det är väl bra att jag tar det lugnt ikväll.

Egentligen är du inte kär i mig
och egentligen är det okej med mig
för jag blir aldrig kär i nån
sånt där är slöseri med tid..
men då slösar vi bort våra liv!

H H <3


Kommentarer
Postat av: m-tin

MEN FAN VA DU TJATAR OM ATT DU PLUGGADE MATTE I TVÅ TIMMAR IGÅR, ÄVEN FAST DU VAR LITE SJIUK

2007-10-26 @ 20:50:42
Postat av: martin

nej ja bara skoja de synd omdej som e sjuk;)
men jag snodde... nej de ska jag blogga om:P

2007-10-26 @ 20:52:23
Postat av: elin

Haha, jag visste att di skulle kommentera mitt "jag pluggade fast jag var sjuk" :)

Postat av: emelie

Du är utmanad! (kolla min blogg)

2007-11-03 @ 13:36:10
URL: http://skenbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback