G r a t t i s

grattis grattis grattis grattis till körkortet emelie !!! det var iof en vecka sen men faktiskt så hämtade du ju själva kortet idag :).

Det är bra att ha en syster som har körkort, för då kan hon sjussa mig till vart jag nu ska, haha. som idag tex. vi skulle springa 2.6 km på tid på gympan och det är jobbigt så jag tänkte att jag springer några gånger under veckan istället för att få upp konditionen inför orienteringen, emelie hämtade mig och körde hem mig och jag åt lunch hemma, det blev risi frutti, ett glas oboy och två rostade mackor, mums. Sen sjussa emelie tillbaka mig till skolan, det var väl snällt ändå?
Och på elevtiden (det är bara halva klassen som har det idag andra halvan har hemkunskap) lovade Ylva oss att hon skulle bjuda oss på glass om vi var tysta och jobbade hela lektionen och vi var tysta :) så vi kommer förmodligen att få glass nästa gång :) heja oss, vi är bäst!

Vet ni vad jag upptäckte igår när jag skulle fixa gympakläderna..? klart att ni inte vet :). men jag vet , på en t-shirt (haha jag höll på att stava t-shirt med ö istället för i  :D "dumma jag" , haha) som jag köpte i våras så hittade jag en liten vers med pyttesmå bokstäver och den versen stod på ryggen så jag har inte sett den, haha, men den är ganska bra faktiskt:  I'm on the devils side. Because he keeps promises and has the most amazing eyes.
Den var väl bra? Det tycker iaf jag. Förresten apropå "devil" så har Marcus gett mig ett smeknamn (haha, kul om du läste det där nu marcus, jag kom å tänka på dej när jag skrev ordet devil..hm..hur kan det komma sig? haha) mitt smeknamn är kortis inte världens snällaste semkanman kanske men jag gillar det faktiskt, haha.
och jag och Marcus har en DEAL, han ska inte terra mig på hela veckan :) och vet ni varför? Jo för vi har fått ett häfte i svenska och det häftet har han tappat bort så jag kopierade ett nytt till han, det var snällt? jag är snällast.
Ush nu har jag lite saker som jag ska hinna med, tyskaläxa och så tänkte jag plugga lite inför NO-provet på fredag, jag hinner ju inte plugga något imorrn, ska ju repa klockan 17.00 och slutar 15.40, så jag går nog till mormor och äter middag där :).
Andra avenyn om 10 min, fast det är inte så bra som jag hade hoppats på att det skulle vara, alla är så sega, men jag vill ändå följa programmet. och klockan 21.00 så är det desperate housewifes (DH).


Kommentarer
Postat av: emelie

TACK SÖTNOS!! Fast nu är det en vecka sen jag hämtade det imorgon haha ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback